بازاریابی، حلقه مفقوده شرکت‌های دانش بنیان در کردستان

۱۹ دی
0

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: به منظور رفع بخشی از مشکلات پارک علم و فناوری کردستان در راستای تامین زمین، ۵ هکتار زمین از طریق اداره کل راه و شهرسازی کردستان به این پارک اختصاص داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، محمدصادق وجدی در جلسه رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: در حال حاضر که امکان واگذاری زمین بیش از ۲۰ هکتار به پارک علم و فناوری کردستان وجود ندارد این پارک می‌تواند زمینی در حد توان خود با هزینه کمتر تامین و میزان زمین موردنیاز خود را در آینده تامین کند.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی کردستان در حال حاضر می تواند تا ۵ هکتار زمین به پارک علم و فناوری کردستان با در نظر گرفتن بهترین شرایط اختصاص دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: در این راستا به منظور کمک به رشد شرکت‌های دانش بنیان از حداکثر ظرفیت و توان قانون برای واگذاری زمین با تخفیف حداکثری به پارک علم و فناوری کردستان استفاده می کنیم.

 

بازاریابی؛ حلقه مفقوده شرکت‌های دانش بنیان در کردستان

همچنین در ادامه این جلسه مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه ای کردستان نیز اظهار کرد: حلقه مفقوده شرکت های دانش بنیان بازاریابی و توان مدیریت است.

سید جمیل احمدی افزود: برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش برای فعالین این عرصه جهت حضور در بازار لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: این شرکت ها نباید بازار هدف خود را بر دستگاه های دولتی و محدوده استان کردستان محدود کنند و ظرفیت های خود را برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی افزایش دهند.

مدیرکل آموزش‌های فنی و حرفه ای کردستان اعلام کرد: آمادگی لازم برای برگزاری کارگاه‌هایی به منظور رشد شرکت های دانش بنیان را در فنی و حرفه ای کردستان را داریم.

 

نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در استان برپا شود

در ادامه این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز اظهار کرد: شرکت های دانش بنیان و رسالت پارک علم و فناوری در استان کردستان تاکنون به خوبی شناخته نشده است.

محمد دره وزمی با اشاره به اینکه باید اهمیت این شرکت‌ها در ذهن مدیران دستگاه های اجرایی نهادینه شود، افزود: دستگاه های اجرایی باید مشاوری را در اداره خود تعیین کنند تا در جریان فعالیت این موضوع در عرصه استانی و ملی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه توانمندی های شرکت های دانش بنیان برای عرضه به بازار نیز می تواند به شناخت اهمیت این شرکت ها کمک کرده و از این طریق توانمندی خود را به اداره و دستگاه‌های اجرایی معرفی کنند.

انتهای پیام

Source Article from http://isna.ir/fa/news/94101910896/بازاریابی-حلقه-مفقوده-شرکت-های-دانش-بنیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code