توسعه دانش بیمه‌ای و فرهنگ مشتری‌مداری، برنامه بیمه معلم

۱۹ فروردین
0

مدیرعامل شرکت بیمه معلم، امسال را سال «توسعه دانش بیمه‌ای و فرهنگ مشتری‌مداری» نام‌گذاری کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل شرکت بیمه معلم با بیان اینکه توسعه حجم پورتفوی با اجرای برنامه استراتژیک به خصوص در استان‌های با پتانسیل بالا در دستور کار است، گفت: پالایش و توسعه شبکه فروش و نظارت مستمر برای رعایت اصول مشتری‌مداری، امسال با جدیت دنبال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه معلم همچنین با تاکید بر استمرار مسیر شروع شده از سال گذشته در خصوص توسعه دانش همکاران و نمایندگان، اعلام کرد که امسال برای بیمه معلم سال توسعه دانش بیمه‌ای و فرهنگ مشتری‌مداری است.

سال گذشته در بیمه معلم سال توسعه دانش و آموزش نام‌گذاری شده بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code