رویکرد بیمه دانا، توسعه بازار داخلی و توجه ویژه به بازارهای خارجی

۲۴ فروردین
0

نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، مهم‌ترین اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی این شرکت در سال جدید را تشریح کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا که در جمع مدیران فروش استانی، برنامه‌های سال ۹۵ را تشریح می‌کرد، توجه به نیروی انسانی به عنوان محور توسعه و پیشرفت را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال جدید تصمیم داریم با توجه به اصلاح ترکیب پرتفوی و بهره‌وری بیشتر نسبت به سال گذشته، نسبت به مناسب‌تر کردن ساختار بخش سرمایه‌گذاری، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، وصول مطالبات معوق و اصلاح ساختار تشکیلاتی مدیران مناطق اقدام کنیم.

وی، حمایت ویژه از نمایندگان و نیروی انسانی، تعامل و همکاری نزدیک‌تر مدیریت‌های فنی با شعب و سرپرستان مناطق برای کسب پرتفوی سودآور، شفاف‌سازی مالی و افزایش میزان رفاه کارکنان را از سایر برنامه‌های سال جدید عنوان کرد و افزود: بیمه دانا محور تلاش خود را مبتنی بر کسب پرتفوی سودده (اقتصادی) قرار داده و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در سال ۹۵ می‌کوشد با حرکت به سمت تجمیع پرتفوی بیمه‌گذاران به خصوص در بخش اموال و بیمه‌های زندگی، به سیاست‌ها و اهداف پیش‌بینی‌شده خود دست یابد.

مدیرعامل بیمه دانا گفت: در سال جدید ضمن حفظ و توسعه بازار داخلی سعی خواهیم کرد به بازارهای بین‌المللی نیز توجه بیشتری داشته باشیم که با توجه به ظرفیت‌های موجود در شرکت، این امر دور از دسترس نخواهد بود.

صادق، حمایت و مشارکت همه‌جانبه و رعایت اخلاق حرفه‌ای و مشتری‌مداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم در طول سال جدید با توسعه بازاریابی و شبکه فروش، افزایش تولید حق بیمه با رویکرد پرتفوی اقتصادی، کنترل و بهبود ضریب خسارت، افزایش سهم بازار از فروش بیمه‌های زندگی و پیگیری وصول مطالبات معوق، ضمن دستیابی به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده، عملکرد مناسب و قابل قبولی از خود به جای گذاریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code